Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wolinie

"Sukcesywna dostawa materiałów branży wodno - kanalizacyjnej"

OGŁOSZENIE

 

Ogłoszenie o postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Wolinie o wartości nieprzekraczającej progów unijnych określonych w art. 15 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie udzielania zamówień przez podmioty działające w sektorach gospodarki wodnej, energetyki, transportu i usług pocztowych, uchylającej dyrektywę 2004/17/WE (Dz. Urz. UE L 94 z 28.03.2014, str. 243, z zm.) na: „Sukcesywna dostawa materiałów branży wodno - kanalizacyjnej"

 

OGŁOSZENIE

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Sukcesywna dostawa materiałów branży wodno - kanalizacyjnej"
  2. Termin i miejsce do składania ofert: Oferty należy składać w sekretariacie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Adama Mickiewicza 2d, 72-510 Wolin do dnia 11.04.2023 r. do godz. 11:00.
  3. Termin otwarcia ofert: Zamawiający otworzy oferty w dniu 11.04.2023 r. o godz. 12:00.
  4. Wysokość wymaganego wadium: Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości tj. 10 000,00 ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  5. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z dostawcą w sprawach technicznych jest  – Magdalena Miętkiewicz, tel. 504-420-553, email: m.mietkiewicz@mpgkwolin.pl pełniąca nadzór ze strony Zamawiającego.

Załączniki do pobrania

Specyfikacja warunków zamówienia
1 Specyfikacja Przetargowa.pdf (PDF, 10.MB)
Po terminie otwarcia ofert
2023-03-29 15:02:59 10.MB 26 razy
2 Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc (DOC, 243KB)
Po terminie otwarcia ofert
2023-03-29 15:02:59 243KB 23 razy
3 Załącznik nr 1a - Formularz cenowy.xlsx (XLSX, 17.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2023-03-29 15:02:59 17.KB 25 razy
4 Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf (PDF, 260KB)
Po terminie otwarcia ofert
2023-03-29 15:02:59 260KB 21 razy
5 Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunkow udziału w postępowaniu.doc (DOC, 253KB)
Po terminie otwarcia ofert
2023-03-29 15:02:59 253KB 29 razy
6 Załącznik nr 4 - Oświadczenie RODO.doc (DOC, 256KB)
Po terminie otwarcia ofert
2023-03-29 15:02:59 256KB 24 razy
7 Załącznik nr 5 - Doświadczenie zawodowe.doc (DOC, 256KB)
Po terminie otwarcia ofert
2023-03-29 15:02:59 256KB 20 razy
Wyjaśnienia i zmiany SWZ
1 20230405 Informacja o zmianach.pdf (PDF, 959KB) 2023-04-05 13:10:32 959KB 383 razy
2 Załącznik nr 1a - Formularz cenowy po zmianach.xlsx (XLSX, 19.KB) 2023-04-05 13:10:32 19.KB 110 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 Protokół Komsji z sesji otwarcia ofert.pdf (PDF, 637KB) 2023-04-12 08:25:57 637KB 229 razy
Wynik postępowania
1 Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf (PDF, 55.KB) 2023-04-18 14:21:57 55.KB 98 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Natalia Jankowska 29-03-2023 15:02:59
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Magdalena Miętkiewicz 29-03-2023
Ostatnia aktualizacja: Magdalena Miętkiewicz 18-04-2023 14:21:57